22 Ocak 2010 Cuma

Karne Sonrası Vasiyet Karne alan öğrenci

1- domaın dlx'ten almış olduğum 100 mb'lık web alanımı sevgilime bırakıyorum.

2- 50 tane e-maıl adresimi pertman5 e bırakıyorum.

3- msn listemdeki kız arkadaşlarımı babama bırakıyorum.

4- bilgisayarımdaki hack dokumanları arkadaşım o kendini bilir .)'e bırakıyorum.

5- ses kartım ve harddısk'imi enişte kızı asli'ya bırakıyorum.

6- download etmek için günlerce uğraştığım video mp3 ve java scrıptlerimi komşumuzun kızı gizem'e bırakıyorum.

7- bozuk mouse'umu benimle gömün!!

8- monitörümü kimseye bırakmıyorum benimle gömün!

9- cd'lerimi de kimseye bırakmıyorum onları da benimle gömün!

10- geçen ay gelen 60 ytl'lik telefon faturamı ölene kadar ödeyememissem geciktirmeden ödeyin; gözüm açık gitmeyim!..

11- öldükten birkaç gün sonra eğer siz kullanmayacaksanız; züperonlıne hortnet makbanknet yamukbanknet çısbanknet vızvıznet zartzurtnet sınırsız internet aboneliklerimi iptal edin ki gereksiz yere kredi kartımdan para tahsil edip durmasınlar.

12- beni defnetmenizden sonra diğer tarafta imkan bulur bulmaz derhal onlıne olacağım ve sizlerle bağlantı kurmaya çalısacağım. bu yüzden gecelerı msn'de onlıne olun.

13- az önceki şık gerçekleşirse beni arkadaş listenize ekleyın nankörlük etmeyin yoksa hacklerim.

14- sevgilim sağda solda chat yaptığını duymayayım yoksa hortlar gelirim.

15- mütemadiyen benim ruhumu çağırmayı deneyin ; ey ruh geldinse 3 defa maıl yolla deyin.

16- gelmişsem bilgisayarı reset'leyin.

17- ben öldükten sonra web sitesi filan yaparsanız bana da lınk verin. sık kullanılanlara ekleyin.

18- gözlerım yavaş yavaş kapanmaya başladı çabuk söyleyın bana şu anki hit durumum nedir?

19- biraz kenara çekilin şöyle ölmeden önce son bir kez msn'de chat yapmak istiyorum.

20- aah ölüyorum galiba çabuk soleyin virüs'ü kim yolladı bana öğrenin de rahat rahat ölüyüm.. söyleyin....aaaahh ! ! !küt!

Hiç yorum yok: