24 Ocak 2010 Pazar

Counter Strike Online oynamak ayarlar Online ayarları

COUNTER STRİKE 1.6 ONLİNE OYNAMA



merhaba arkadaşlar...
Arkadaşlar konuyu sabite alırlarsa daha iyi olurForumlarda gezerken hep Counter Strike 1.6 nın nasıl online oynandığı soruluyor ve birçok kişide yapamadığı için oyundan vazgeciyor.Halbuki bunu yapmak çok kolay...



İlk başta Counter Strike 1.6 yı bir yerden bulup kuruyoruz..
şimdi ilk önce internetten "sXe İnjected" adlı programın son sürümünü indiriyoruz..Bakın "cheating death" demiyorum,"sXe İnjected" diyorum.yanlış program indirmeyin.

Şimdi anlatmaya başlayalım...











Aşağıdaki resim küçültülmüştür. Buraya tıklayarak büyütebilirsiniz. Resmin orijinal boyutları 800x600.





Aşağıdaki resim küçültülmüştür. Buraya tıklayarak büyütebilirsiniz. Resmin orijinal boyutları 800x600.








Aşağıdaki resim küçültülmüştür. Buraya tıklayarak büyütebilirsiniz. Resmin orijinal boyutları 800x600.




Aşağıdaki resim küçültülmüştür. Buraya tıklayarak büyütebilirsiniz. Resmin orijinal boyutları 800x600.




Aşağıdaki resim küçültülmüştür. Buraya tıklayarak büyütebilirsiniz. Resmin orijinal boyutları 800x600.





SIKCA SORULAN SORULAR

Soru :Anlatılan herşeyi yaptım ama eklediğim serverler çıkmıyor..Ne yapabilirim??
Soru :Servere girdiğim zaman sol alt köşedeki chat yazıları görünmüyor.Ne yapabilirim?
Cevap:Bu iki sorununda çözümü vardır.Yapmanız gereken tekşey internetten Counter Strike v23,v26 veya v27 patchlerinden birini bulup indirimeniz ve kurmanızdır.Kurduktan sonra otomatik olarak sorununuz çözülecektir.

Soru :Bu oyunun İngilizcesini sevmedim.Bunun dilini Türkce yapabilirmiyiz?
Cevap:Evet yapılabilir..Oyunu Türkce yapmak için yapmanız gereken internetten Türkce patch bulup indirip kurmaktır..

Soru :Bu oyunu botlarla oynamak mümkün mü?
Cevap:Evet..İnternetten özel yamasını indirerek botlarla oynayabilirsiniz.

Soru :Bu oyunu online oynarken kota harcar mı?
Cevap:Evet kota harcar..Ben sayaçla ölçtüğümde(32 kişilik serverde oynarken) genellikle ortalama 25 kb/sn olarak geçiyor..Tabi bu server özellikleri ve serverdeki oyuncu sayısına göre değişiklik gösterir.Günde 1 saat oynarsanız koota geçmez.Ancak günde benim gibi 5-6 saat oynarsanız kota uçar.

Soru :Bu söylediğiniz dosyaları nerden indirebilirim?
Cevap:Bu dosyalar için internette birçok site var.Beni aramakla uğraştırma diyorsanız ***** bir cs sitesine girebilirsiniz.Ancak dosyaları indirebilmek için üye olmalısınız.


Soru :Cs oynarken hata alıyorum.Ne yapabilirim??
Cevap:http://www.frmtr.com/cs-teknik-yardi...-cozumler.html


Forumda böyle anlatım aradım ama bulamadım.Eğer gözden kaçırmışsam özürdilerim

İYİ OYUNLAR...

Hiç yorum yok: