14 Aralık 2009 Pazartesi

SuperBahis.CoM SÜper bahis sitesi hırsızmış Dikkat edin süperbahis paranı caldırabilirsin!!Paranı alamayabilirsin süperbahis kötülükleri!

Arkadaşlar online sitelerden bahis üzerine oyun arkadaşlarımdan birinin basına gelen olay !

Superbahise 3 senedır uyeyım ve 3 senede sadece bı kere 500 ytl cektım o kadar.. 2 ay once oynadıgım 1000 ytl lık kupon tuttu ve 4200 ytl para kazandım ve bu parayı cekmek ıstedım ama tam 2 aydır paramı gondermedıler, en az 40 kere aradım her seferınde yok bu hafta yok bızden cıktı dıye oyaladılar, sonra bayram geldı bayramda yogunluk var dedıler, ardından yılbasını bahane ettıler, ve en son ben parayı superbahıs hesabına koyun barı oyun oynuyayım dedım ve 4200 ytl yı hesabıma gerı attırdım, nasıl olsa alamayacagımı dusundugumu ıcın bugunde o parayı bitirdim hesapta suan sıfır lıra var ve superbahıs musterı temsılcılerıne ana avrat söven bı maıl attım.. bıde ben yuksek lımıtlerde oynayan bı oyuncuyum buna ragmen o sıteden paramı alamadım.. 100-200 kazandınızmı yolluyolar ama buyuk paraları gondermıyolar bence o sıteden oyun oynayanları bı kez daha dusunmeye davet edıyorum..

Dikkat edin sizin başınıza gelmesin kullanmayın bu siteyi!!!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ARKDAŞA AYNEN KATILIYORUM
VEDE OYUNLARI TAMAMEN HİLELİ ALINSIZE Bİ ÖRNEK

SUPER LUCKY FROG DİYE Bİ OYUN VAR BU OYUNDA BONUSUNDA ÇERKLI ÇEVİRMELİ JACKPOT VAR VE BU ÇARKTA 12 TANE ŞEKİL VAR 4 TANESİ VERDİĞİN PARAYI VERİYO 8 TANESİ JACKPOT
TAM 78 KEZ BONUS GELDİ VEDE 78 DE AMORTİ YANİ KAZANMA ŞANSIN 3/2 İKLEN DEVAMLI 3/1 GELİYO VEDE BU O GÜN İÇERİSİNDE TAM GELECEK DİYORUM HOP Bİ ANDA SİSTEM DONA DONA GİTMEYE BAŞLIYO YİNE AMORTİ GELİYO
DİĞER Bİ ÖRNEK CANLI BAHİSTEN 1 TL 500 TL KAZANDIM AMA İPTAL ETTİ KUPONU
DAHA Bİ ÇOK NEDEN SAYA BİLİRİM SİZS SİZ OLUN BİZİM DÜŞTÜĞÜMÜZ YANLIŞLIĞA DÜŞMEYİN BUNLAR İNSANIN OCAĞINI SÖNDÜRÜR SİSTEM NEDİR
DEVAMLI KASA KAZANIR
SAYGILARIMLA