20 Aralık 2009 Pazar

Şebnem Ferah Benim Adım Orman albümü 2009 yeni albüm şebnem benim adım orman albümü mp3 full dinle

Rock müziğin başarılı kadın vokallerinden Şebnem Ferah'ın merakla beklenen 6. stüdyo albümü "Benim Adım Orman" Pasaj Müzik etiketi ile müzik marketlerde.. Sözleri ve müzikleri Şebnem Ferah'a ait 12 şarkının yer aldığı "Benim Adım Orman" albümü, 6 aylık stüdyo çalışması sonucunda tamamlandı.

Tarkan Gözübüyük prodüktörlüğünde, 101 Stüdyoları'nda kaydedilen albümde, Şebnem Ferah'a klavyelerde Ozan Tügen, gitarlarda Metin Türkcan, bas gitarda Buket Doran, davullarda ise Aykan İlkan eşlik ediyor.

Şebnem Ferah

Dört buçuk yıl aradan sonra yeni şarkıları ile müzikseverlerle buluşacak olan Şebnem Ferah, bu zaman zarfında "İstanbul Symphonic Project" eşliğinde Bostancı Gösteri Merkezi'nde verdiği konserin kayıtlarını DVD ve CD seçenekleriyle yayınladı. Pasaj Müzik etiketi ile yayınlanan "10 Mart 2007 İstanbul Konseri" DVD’si, "Türkiye’nin En Çok Satan Konser DVD’si" ünvanını aldı.

Hiç yorum yok: