20 Aralık 2009 Pazar

Candan Erçetin yeni albüm Kırık kalpler Duragında Tanıtım Mp3 albüm


"Hazırım, Sevdim Sevilmedim, Çapkın, Oyalama Artık, Elbette, Unut Sevme, Neden, Melek, Aman Doktor" albümleri ile Türkiye'nin en iyi sanatçıları arasında yer alan Candan Erçetin'in yeni albümü "Kırık Kalpler Durağında", Pasaj Müzik etiketi ile tüm müzik marketlerde yerini aldı.


Toplam 16 şarkının yer aldığı albümde sanatçı yorumcu kimliğinin yanı sıra söz yazarı ve besteci olarak da karşımıza çıkıyor..

Candan Erçetin: "Kırık Kalpler Durağında"

Kırık Kalpler Durağında
Söz & Müzik : Candan Erçetin
Git
Söz : Cemal Safi Müzik : Candan Erçetin
Kader
Söz & Müzik : Candan Erçetin
Unutama Beni
Söz & Müzik : Şemi Diriker
Vallahi
Söz : Candan Erçetin Müzik : Candan Erçetin & Alper Erinç
Yalvaramam
Söz : Candan Erçetin Müzik : Santander / Flavio
Gözler
Söz : Candan Erçetin Müzik : Candan Erçetin & Alper Erinç
Türkü
Söz : Neyzen Tevfik / Ömer Hayyam Müzik : Candan Erçetin
Vay Halime
Söz : Candan Erçetin Müzik : Anonim
Unutursun
Söz : Candan Erçetin Müzik : Candan Erçetin & Alper Erinç
Bahar
Söz : Ayşe Kulin Müzik : Candan Erçetin
Kimin Doğrusu
Söz : Candan Erçetin Müzik : Nurettin Irmak
Özür Dilerim
Söz : Candan Erçetin Müzik : Mustafa Süder
Nedense Sustum
Söz : Sinan Müzik : Candan Erçetim & Alper Erdinç
Ben Kimim
Söz & Müzik : Candan Erçetin
Ninni
Söz : Aylin Atalay & Candan Erçetin & Anonim Müzik : Anonim

Hiç yorum yok: