20 Aralık 2009 Pazar

MakaraCocuq Wallhack 8.5 indir download videolu garantilendi !!!

[Evet ArkadasLar Ben waLL'ı cıkarmısTım birde video yapıyım dedim :) bu sefer tek wall deqil 2 cesit waLL cıkardım ;)

1.Eski Duvar Serimi 8.5 ' e Uyarladım..MaKaRaCoCuq Duvar Serisi 8.5
2.Bircok özeLLikLeri oLan MaKaRaCoCuq ULtra Hack 8.5 Seri 1


İzLeyebilirsiniz.. :

Malesef Yapılan Editci Vs saLak sacma YorumLar Yuzunden PayLasmıyorum .. Karman'dan 50 $ Bayılarak Alırsınız Artık.. Kusura Bakmayın.. Artık Kimin Ne olduqunu anLamıssınızdır..waLL yazıyoruz diyen Türk forumları yaLan oldu.

Gelen Yorumlar

1.Sxe Acık Deqil Yorumu ?

Cevap Videoya İyi Bakarsanız Yanda Görürsünüz..

2.SxeLi server deqiL Yorumu ?

Ben Robot Deqilim Start Record Yazısına Basana Kadar Kaybolmus...
Bu yuzdenden sondaki resimleri koyudm ztn ordada gayet net..
Ayrıca Osrleader vb waLL hackLer sXe'nin güncellendiqi Serverlerda Zaten enqellenmistir .. Ztn piyasada MaKaRa ultra hack benzeri ne karman ne osr ne baskasi gibi benzeri yoktur..
Badboydan esinlendiim icin kırmızı veya mavi kutu(esp) ekledim badboydan farkı oyuncunun bakıs doqrultusunu lazerle belirlemedim

Linkler için : www.frmdost.com

Hiç yorum yok: