14 Aralık 2009 Pazartesi

İddia nasıl hep tutar bahis hep tutturmak beraberlik maç tutturma süper bahis iddia hep tutturma

Evet arkadaşlar gördüğünüz gibi başlığı iddialı attım baya biAma anlatınca sizde anlayacaksınız ne kadar iddialı oldugumu.Ben yaklaşık 1 yıldır bu sistemi uyguluyorum ve de daha hiç kaybetmedim.Şans faktörüne çok az ihtiyacımız var.

Şimdi olayı anlatmaya başlıyorum.Bizim tek oynayacağımız maç çeşidi
BERABERLİKLER(Kardeşlikten yana olacağız yani

Diyelimki haftasonu berabere biteceğini düşündüğümüz 10 maç seçtik.Fakat seçtiğimiz bu maçların başlama saatlerinin farklı olması lazım.Diyelimki ilk maçımız cumartesi saat 14:00 da başlıyor,ikinci maçımız 16:00 da başlamadlı.Neden mi?

Çünkü biz ilk maçımıza 2 ytl yazıracağız.Tutmazsa 16:00 da başlayacak maçımıza 4 ytl yatıracağız.O da tutmadı diyelim tutmadığı sürece katlayarak devam edicez.

Şimdi kazançları hesaplayalım:
ilk maç:2*3=6
ikinci maç:4*3=12
üçüncü maç:8*3=24

Diyelimki üçüncü maçta bildik,verdiklerimizin toplamı 14 ediyor.Aldıgımız ise 24.Yani karımız 10.Fakat bu dediğim sistemi iddaa da oyanayamıyoruz tabiki,çünkü tek maça bahis yapma şansımız yok.İnternetten bi bahis şirketine üye olun ve de dediğim sistemi deneyin.Ben beraberliklere en az 3 ganyan veriyor diye örnek verdim ama şunu unutmayın bahis şirketleri beraberliklere 3 ten aşağı ganyan pek vermiyo,genelde de daha fazla ganyanlara rastlarsınız.

Şimdi diyosunuz ya hiç beraberlik bilemezsek.O kadar maçtan beraberlik bulamıyosanız siz zaten hiç bahis oynamayın.Yok illa ben oynucam diyosanız bana sorun ben size yazayım berabere bitecek maçları.Ayrıca şöyle de yapabilirsiniz her ligin en fazla berabere kalan takımlarının oynadıgı maçlara para yatırırsınız,elbette bunlardan biri berabere kalır ve de tutturursunuz.

Ben katlayarak bahis yapmayı örnek verdim fakat toplayarak da bahis yapabilirsiniz yani şu şekilde;

İlk maç:2*3:6
ikinci maç:3*3=9
üçüncü maç:5*3=15
dördüncü maç:8*3=24

İlk başta yazdıklarım yani 2,3,5,8,13,21,34 diyerek bahis miktarınız toplayarak arttırarak da oynayabilirsiniz.Katlayarak oynamakdan korkanlar bunu da tercih edebilir.Dediğim gibi ben 1 yıldır bu sistemi oynuyorum ve de bahise yatırmıyorum hiç.Devamlı çekiyorum,biraz sabırlı olun,az kazanın ama hep kazanın.Umarım faydalı olabilmişimdir.Saygılar...

Hiç yorum yok: