18 Eylül 2010 Cumartesi

İnternetten money kazanma yolları para napolyon free

Artık evimizden,ofisimizden az da olsa gelir elde etmeyi hepimiz duymuşuzdur.

İnternetten para kazanmanın bir çok yolu bulunmaktadır.Bazı kişiler buna inanmamaktadır ama bazı kişilerin kayda değer para kazandıklarını duymaktayız.Acaba bu gerçekten de öylemi.Biraz araştırma biraz da kendi deneyimlerimle sizlere bunları anlatacağım.İnternetten para kazanmak için neler yapmalıyız.Size bazı site adları vereceğim.Size tavsiyem küçümsemeyin.İnanın bana '' damlaya damlaya göl olur '' derler ya gerçekten doğru.Öncelikle size şunu belirteceğim.Benim gibi vaktiniz bol ise internetten para kazanmak için bir ön araştırma yapın.Ne gibi diyeceksiniz.Öncelikle şöyle başlayalım.Genelde kullandığımız arama motoru google'dir.Arama çubuğuna yazacağımız sihirli cümlelerle işe başlayalım:

İnternetten para kazanmak

İnternetten para kazanmanın yolları

Evden para kazanmak

Evden para kazanma yolları

Yazarak para kazanmak ( blog yazarak para kazanmak , yazı yazarak para kazanmak )

Mail okuyarak para kazanmak

Reklamlardan para kazanmak

Yukarıdaki her linki size sadece incelemeniz için verdim.Buralardaki her yazıyı okuyun ve nasıl yola çıkacağınızı öğrenin.Neyse yazımın devamını yukarıdaki linkleri okuduktan sonra devam etmenizi rica ediyorum.Çünkü bundan sonra size kendimin kullandığı para kazanma yöntemlerini öğreteceğim.

1-İlk olarak size google adsense diyorum.Bir web siteye sahipseniz adsense olmazsa olmaz gibi bir şey oldu.Artık o kadar sabitleşmişki hemen hemen bütün web sitelerde görüyoruz.Ama şunu belirteyim size şimdi kapattım ama benimde bir web sitem ( forum sitem ) vardı tabiki bende kullandım ama o kadar getirmiyor.Ayda size bırakacağı en fazla 20 $ gibi bir para.Yani bazı kişilerin dediği gibi inanılmaz paralar getirmiyor.Nedenini yine bir arkadaş bu sitede anlatmış ve sonunda kadar haklı.Neyse ilk kuralımız küçümseme yoktu.Tabii bir web sitenizin olması gerekir bunun için.Özür diliyorum bir de blogunuz varsa ondan da kazanabilirsiniz.Bir bloğa sahipseniz denemenizde fayda var.Diğer yola geçmeden önce yine bu şekilde reklamdan para kazandıran siteleride belirteyim.: Mynet Adklik diyorum.Bildiğimiz mynet.com ' un reklam servisi. Gittigidiyor.com ' un iş ortaklığı programı.Yine sitenize reklam yayını olarak sunuyor.Birde Linkz diye bir reklam servisi çıkmış.Buda yine reklam üzerine ama bu sefer kelimelere reklam koyuyorsunuz.

2-Şimdi size süperteklif.com hakkında bilgi vereceğim. www.süperteklif.com sitesi Türkiye' deki ilk pazarlama platformudur.Bu sitede mail okuyarak para kazanıyorsunuz.Verdiğiniz e-mail adresinize reklam verenlerin hakkında tanıtıcı reklam mailleri alıyorsunuz.Yapmanız gereken iş sadece bu.Mailinizi açıyorsunuz ve kazancınız puanlarınıza ekleniyor.Bu sitede kazancınızı tek başınıza kazanamazsınız.Çünkü her mailin değeri 0,002 gibi ve bunlar gibi bir değeri var.İşin püf noktası şu ne kadar çok üyeniz varsa yani sizin referansınızla kaç kişi üye olmuşsa ona göre kazanırsınız.Yani ne kadar çok üye o kadar gelirinizi arttırıyor.Yani bu 0,002 değeri sizin üye yaptığınız kişiler için geçerli.Onun açtığı her reklamda siz yine 0,002 kazanıyorsunuz.Benim şu anda 450 gibi bir üye yaptığım kişi var.Çoğunu tanımıyorum bile.Ama hepsine teşekkürlerimi sunuyorum.Bu sitede yaklaşık olarak aylık 40-60 ytl arası bir gelir kazanıyorum.Yaptığım tek şey mailleri açmak :) Bu kadar üyeyi nasıl yapacağız diye sorduğunuzu duyuyorum.Sadece size bir taktik.Forum siteleri ve mynet grupları ..Birde cep telefonu mesajları ilede buradan para kazanabilirsiniz.

Hiç yorum yok: