18 Eylül 2010 Cumartesi

Database homeko indir db download yükle database paylaşım herşey farklı

TarKO DB .. homeko ustune yapılmıs ama hersey farklı...


Selamlar


homeko db ustune yapmıs oldugum bu db yi paylasmak istedım .. sadece gorev npclerı oldugu için bu db yi sectim gorev lerıde değişmiş haldedir. EMC ve Luferdekiler... daha tam bitmedıgı için yarısı değişmiş halde gorevlerın.. o yuzden map ve datasını daha sonra paylasıcam isteyen olursa tabiki...

ayrıca eslanta yenı bosslar ekledım BF takıları cıkıyor içindenn...

eski kullanılmayan dark lunar savasını boss eventı yapmak için kullandım booosslar ekledım .. kodla acılır ve kodla sorunsuz şekilde kapanır... warder , keeper ve guardları kaldırdım karsı ırkın tarafına gecme olmasın diye... denemedım ama ırklar arası birbirini kesme oluyordur...

umarım begenırsınız...

arjin@hotmail.it

















6 minutes dakika sonra eklenen:







Hiç yorum yok: